fredag 23. desember 2011

God Jul og Godt Nytt Fotoår!



Jeg vil ønske hver og en av dere en hjertevarm og lun julehøytid, med dalende snø og vinterfrost.

GOD JUL
OG
GODT, NYTT FOTO- OG FILM ÅR!

Hilsen Anne-Lise









Jeg vil ønske alle en velsignet og fredfull julehøytid.



Husk å være et medmenneske, la freden senke seg i sjel og sinn og



tenk over underet som skjedde en julenatt for lenge siden.



Med ønske om et godt nytt år for oss alle!



Willy Gill

”Hawkman”









Jeg vil ønske alle mine venner en riktig god jul!

Hilsen Tore Moy










Takker så mye for et svært givende fotoår med alle biofotinger. Syns det har vært mye flotte bilder, bra stemning og fint med flere utstillinger. Gleder meg til neste år.

God jul alle sammen!

Hilsen Terje Alveberg










En god jul og et godt nyttår ønsker jeg dere alle.


Vennlig hilsen,
Tom L. Larsen









Hilsen fra Jonny og Britt








Endelig har solen snudd og en velfortjent juleferie venter.
Ta godt vare på hverandre og nyt disse korte dagene.

En liten julehilsen fra
John Sandøy og sothønene på Østensjøvannet


 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar